Sunday, May 28, 2006

Παρουσίαση

Θέλω να συστηθούμε. Δεν το έχω κάνει μέχρι τώρα και ίσως κάποια γραπτά μου ακούγονται παράξενα ή αντιφατικά σε κάποιους φίλους που δεν με ξέρουν. Θέλω λοιπόν να τα διαβάσετε, όσοι θέλετε και με αγαπάτε, υπό το πραγματικό πρίσμα της προσέγγισής μου και όχι γιατί φοβάστε ότι κάτι θα πάθω ή έχω πάθει... Είναι βέβαια περίεργο να συστήνεσαι με το κενό που δημιουργεί ο κυβερνοχώρος. Να μιλάς στον ίδιο σου τον εαυτό, ενώ παράλληλα, ένας εντελώς άγνωστος άνθρωπος που τυχαίνει να περάσει η ματιά του από το blog σου, άνδρας ή γυναίκα, καλοπροαίρετος ή αρνητικός, νέος ή μεγαλύτερος, να σε κοιτάξει ουσιαστικά ή με πραγματικό ενδιαφέρον και να σχηματίσει τη δική του γνώμη για σένα. (θετική ή αρνητική). Όλα λοιπόν είναι σχετικά. Είμαι λοιπόν η Αλεξάνδρα, σε μια ηλικία που ακόμα δεν σκέφτομαι να κάνω face-lift ;-), παντρεμένη με έναν άνθρωπο που με καταλαβαίνει και με δέχεται όπως είμαι και τον ευγνωμωνώ γι'αυτό και που μετά από πολλά χρόνια εργασίας σε πολυεθνικές εταιρίες, έκανα τη διαφορά για μένα. Την προσωπική μου επανάσταση. Βέβαια, συνωμότησε το σύμπαν, ο Θεός και μπόρεσα να κάνω αυτά που είχα πάντα στο πίσω μέρος του μυαλού μου και ποτέ δεν ήθελα να παραδεχθώ ότι θέλω. Έτσι λοιπόν, μια ωραία μέρα παραιτήθηκα, ολοκλήρωσα τις σπουδές μου στο London School of Journalism (Novel writing), έγραψα ακόμα ένα βιβλίο (γράφω από τα έντεκα μου χρόνια, ολοκλήρωσα το δεύτερο βιβλίο μου στα ελληνικά πέρσι), ένα ακόμη στα αγγλικά (το τρίτο, το οποίο δεν έχω τελειώσει), γράφω μικρές ιστορίες στα αγγλικά και αρθρογραφώ σε μια εφημερίδα στα αγγλικά. Ναι, τόλμησα, ακολουθώντας το όνειρό μου και ρίσκαρα, αλλά μέχρι τώρα δεν μετανιώνω. Αν συνέχιζα έτσι, θα ήμουν δυστυχισμένη. Είμαι δυστυχισμένη και μπερδεμένη όταν δεν γράφω. Και τώρα, όπως μου λένε όλοι, ακούγομαι περισσότερο συγκροτημένη και ισσοροπημένη και ήρεμη από ποτέ... (Γιώργο Κ29 σκέφτομαι πολύ σοβαρά να ακολουθήσω τη συμβουλή σου. Θα το δεις σε επόμενα posts.) Αλεξάνδρα