Saturday, August 25, 2007

Ο Αόρατος Πόλεμος

ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΣ ΣΥΜΠΑΡΑΣΤΑΣΗΣ ΠΥΡΟΠΑΘΩΝ ΠΟΥ ΑΝΟΙΞΕ ΑΠΟ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΣΤΗΝ ΕΘΝΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ:

BANK OF GREECE

Account Number: 2341103053

IBAN: GR9801000230000002341103053

SWIFT/BIC: BNGRGRAA. http://www.bankofgreece.gr/

Also, US Citizens of Greek origin created the following donation: "Plant Your Roots in Greece" and send them to

Chicago Community Bank Acct: # 459-0070-59 234 S Wabash Ave FL2-Chicago, IL 60604-2365

Δεν τελειώνει... Περιμένω να τελειώσει. Αλλά τα πράγματα χειροτερεύουν ώρα με την ώρα. Περιμένω να ξυπνήσω και να φύγει μακριά. Αλλά δεν κοιμάμαι. Δεν έχω λόγια. Θρήνος, οδύνη και σφιγμένα στόματα και στομάχια. Καρδιές γεμάτες πόνο και αγωνία.

Δεν έχω λόγια... είμαστε ανίκανοι μπροστά σε έναν αόρατο εχθρό. Άνθρωποι κάηκαν ζωντανοί, περιουσίες χάθηκαν. Έχουμε Εθνική καταστροφή. Ο καπνός πυκνός, τα αποκαϊδια πάνω μας, μέσα μας. Μόλις έσβησαν μια φωτιά κοντά μας... Ξανά. Οι τσάντες δίπλα στην πόρτα... τα λάστιχα έξω... τα αυτοκίνητα από τη μεριά του δρόμου που δεν έχει πεύκα, οι τέντες ανέβηκαν, τα παραθυρόφυλλα έκλεισαν, οι κουρτίνες τραβήχτηκαν. Είμαστε έτοιμοι να φύγουμε, σε περίπτωση που...

Είμαστε σε πόλεμο.

Κουράγιο, πρέπει να τα καταφέρουμε...

ΣΗΜΕΙΩΣΗ ΣΤΙΣ 28/8/07:

Εγώ τα έγραφα ξημερώματα δεύτερης μέρας, που έσκαγαν τα γκαζάκια δίπλα στο σπίτι μου. Εχω να κοιμηθώ τέσσερις μέρες. Τις βαλίτσες μόλις σήμερα τις έβαλα σε άλλο δωμάτιο. οι τέντες είναι ακόμα ανεβασμένες και κάθε δέκα λεπτά βγαίνω στο μπαλκόνι με αγωνία αφού οι φωτιές πετάγονται ξαφνικά. αν αυτό δεν είναι πόλεμος, τί είναι; Μόνο αυτό μπορώ να πω.

Δεν με ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΚΑΙ ΠΩΣ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙ ΤΗ ΛΕΞΗ ξέρω μόνο εγώ πως τη χρησιμοποιώ σε προσωπικό επίπεδο. Ένας συνεργάτης του αδερφού μου έχει καεί στην εύβοια... Ένας γνωστός μου τα έχασε όλα στη ζαχάρω... Για τους πολίτες ήταν πόλεμος, όσο και αν μοιάζει πρόζα αυτό.